02
ΜΑΡΤΙΟΥ
2024
screeneye.gr
No Comments 56 Views

Πεινασμένες Καρδιές

hungryhearts greekposter - press

hungry hearts1

Δράμα, Θρίλερ,109′, Ιταλία 2014, 

Πρωτότυπος Τίτλος: Hungry Hearts, Γλώσσα: Αγγλικά

του Σαβέριο Κοστάνζο

Με τους Άνταμ Ντράιβερ, Άλμπα Ρορβάκερ, Ρομπέρτα Μάξουελ, Αλ Ροφ, Γκέισα Ότερο

Γράφει ο Ιάκωβος Γωγάκης

Απρόσμενοι έρωτες σε απρόσμενα σημεία. Ένα ειδύλλιο που ξεκινάει στις φρακαρισμένες πόρτες μιας τουαλέτας ενός νεοϋορκέζικου εστιατορίου, θα καταλήξει γρήγορα σε γάμο και στη γέννηση ενός αγοριού. Ο Τζούντ και η Μίνα ότι ευχάριστο και παθιασμένο έζησαν, ήταν το διάστημα των 9 μηνών. Η έλευση του παιδιού στον κόσμο  και ο ισχυρισμός του γιατρού ότι το τέκνο τους φαίνεται να διαθέτει πρώιμα  ανεπτυγμένα πνευματικά χαρακτηριστικά( οι παραψυχολόγοι  θα το ονόμαζαν παιδί ” indigo”),θα φέρει τα πρώτα σύννεφα στη σχέση τους. Η Μίνα κυριεύεται από άγχος για τον τρόπο της σωστής τού ανάπτυξης, το άγχος αυτό σταδιακά εξελίσσεται σε  υπερπροστασία και αυτή με τη σειρά της σε ψύχωση. Ακολουθεί κρυφά από το σύζυγό της μια καταστροφική μέθοδο για την ανάπτυξη  του, στηριζόμενη στην παραϊατρική.

7

Το παιδί δεν βλέπει το φως της μέρας, σταματάει τον θηλασμό και τον αντικαθιστά με ένα αμφιλεγόμενο προϊόν που περιέχει λάδι.  Με αυτά και με εκείνα, το βρέφος αναπτύσσεται βραδέως και η ζωή του τίθεται σε κίνδυνο. Ο άντρας της όταν θα καταλάβει τι γίνεται, αντιδρά, αλλά είναι δώρον- άδωρον. Η Μίνα δεν καταλαβαίνει τίποτα απολύτως, γιατί έφτασε σε σημείο παράνοιας. Ως γνωστόν, η μάνα έχει πάντα τον πρώτο λόγο και ο  Τζουντ βλέποντας ότι ούτε  η δικαιοσύνη ούτε η αστυνομία μπορεί να επέμβει, εναποθέτει τις ελπίδες του στη δικιά του μητέρα, για να τη μεταπείσει.

Hungry-Hearts.2jpg

 Η πρώτη αγγλόφωνη ταινία του Ιταλού σκηνοθέτη Σαβέριο Κοστάνζο, καταλήγει το ίδιο αμφιλεγόμενη με την αμέσως προηγούμενη του,  “Η Μοναξιά των Πρώτων Αριθμών” (για τη σχέση ενός άντρα και μιας γυναίκας,  που πέρασαν δύσκολα παιδικά χρόνια).

To ” Hungry Hearts” ξεκινά ως ευχάριστη ρομαντική κομεντί, που μοιάζει με το παράδοξο και κάπως σουρεαλιστικό σινεμά της Αμερικανίδας Μιράντα Τζουλί( Εγώ κι Εσύ και Όλοι οι Γνωστοί), για να καταλήξει θρίλερ, θυμίζοντας Πολάνσκι(  Το Μωρό της Ρόζμαρι).

Ο Κοστάνζο, είναι προφανές ότι με το έργο αυτό θέλει να καταδείξει το όριο μεταξύ λογικής – παραφροσύνης( που είναι βέβαια πολύπαιγμένο κινηματογραφικά) και χρησιμοποιεί το παράδειγμα από τα αρχικά στάδια της μητρότητας, και τους κινδύνους που προκύπτουν για το παιδί και για την ίδια από την επιλόχειο κατάθλιψη.

4

Αυτή του η σύλληψη είναι πράγματι ενδιαφέρουσα, μόνο που και ο ίδιος θα χάσει  λίγο τον έλεγχο και θα ολοκληρώσει το φιλμ, με έναν τρόπο που γεννά απορίες για τα πραγματικά του κίνητρα. Κάποιοι θα μπορούσαν να τον χαρακτηρίσουν έως και μισογύνη.

Προσεγμένα μέχρι και τη τελευταία λεπτομέρεια τα πλάνα του, η μουσική εναλλάσσεται ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν στο έργο,ρεαλιστικές αποδόσεις από τους δύο του ηθοποιούς Άνταμ Ντράιβερ και Άλμπα Ροργουάχερ, άξιζαν τα δύο βραβεία που πήραν στο Φεστιβάλ Βενετίας 2014.

RELATED ARTICLES

Επικοινωνία
Γενικό e-mail επικοινωνίας screeneyefilm@gmail.com Για αποστολή δελτίων τύπου κινηματογραφικών εκδηλώσεων cine-events@screeneye.net
Εγγραφείτε στο Newsletter μας
Εγγραφείτε τώρα στο newsletter μας για να μαθένετε πρώτοι τα τελευταία νέα μας!

Back to Top