05
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
2024
screeneye.gr
No Comments 37 Views

Το παρασκήνιο γύρω από την ελληνική πρόταση στα Όσκαρ

OSC1

OSC1

Το Όσκαρ Ξενόγλωσσης Ταινίας,  ξεφεύγει από τα όρια της αμερικανικής επικράτειας και κινητοποιεί τους κινηματογραφικούς θεσμούς σε όλα τα κράτη του κόσμου. Η μάχη για το ποιες ταινίες θα φιγουράρουν στην τελική πεντάδα ξεκινάει κάθε χρόνο από πολύ νωρίς, έχει γύρους, είναι εξαντλητική, ενίοτε άνιση και σίγουρα πιο ανταγωνιστική,  ακόμη και από το ποιες  θα διεκδικήσουν  το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας.

Στην Ελλάδα,  οι κυβερνώντες  βρήκαν την ευκαιρία , τις επιτυχίες  των σκηνοθετών και παραγωγών, να τις παρουσιάσουν στους πολίτες και σαν δική τους επιτυχία, ότι έβαλαν κι αυτοί το ληθαράκι τους.

Ως εκ τούτου,  επεμβαίνουν και σε αμιγώς καλλιτεχνικά ζητήματα,  είτε  να ελέγξουν είτε να κατευθύνουν αποφάσεις.

 Το ποια ελληνική ταινία θα επιλεγεί για να ξεκινήσει να ανεβαίνει τα “400 σκαλοπάτια” των Όσκαρ με κίνδυνο σε κάθε ένα από αυτά να κινδυνεύει να πέσει,  αποτελεί για μια ακόμη χρονιά , το μήλο της έριδος,  με την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου να ζητά την απόφαση να τη λαμβάνουν τα μέλη της -αντί μιας ad hoc Επιτροπής-

με την  βραβευμένη  σκηνοθέτρια Ασημίνα Προέδρου να παραιτείται από την Επιτροπή που διόρισε το Υπουργείο Πολιτισμού και να αφήνει ξεκάθαρες αιχμές  για  αδιαφανείς διαδικασίες της.

Γνωρίζουμε εκ των έσω,  ότι μέλη της Επιτροπής που βρίσκονται κοντά στην Υπουργό Πολιτισμού, επιθυμούν διακαώς η ταινία που θα στείλουμε στα Όσκαρ να είναι η ‘ Φόνισσα” της Εύας Νάθενα , ενώ τα μέλη της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου πριν μερικούς μήνες ψήφισαν ως καλύτερη ταινία το ” Animal” της Σοφίας Εξάρχου.

Επικοινωνία
Γενικό e-mail επικοινωνίας screeneyefilm@gmail.com Για αποστολή δελτίων τύπου κινηματογραφικών εκδηλώσεων cine-events@screeneye.net
Εγγραφείτε στο Newsletter μας
Εγγραφείτε τώρα στο newsletter μας για να μαθένετε πρώτοι τα τελευταία νέα μας!

Back to Top