19
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
2024
screeneye.gr
No Comments 26 Views

Πρεμιέρες… από 29 Ιανουαρίου

movies in cinemas

 

1. Η Φυλή

The_Tribe_GRPoster

Δράμα/ Έγκλημα, 130′, Ουκρανία 2014

Πρωτότυπος Τίτλος: Plemya/ The Tribe

Γλώσσα: -

Του Μίροσλαβ Σλαμποσπίτσκιι

Με τους Γκριγκόρι Φεσένκο, Γιάνα Νοβίκοβα,Ρόζα Βάμπι

ΠΛΟΚΗ

Η Φυλή είναι μια κινηματογραφική εμπειρία. Δίχως υπότιτλους, δίχως διαλόγους, το φιλμ μπαίνει στα άδυτα ενός σχολείου κωφών και παρακολουθεί μια κοινωνία με δικούς της κώδικες.

Αναλυτική Κριτική+Τρέιλερ

 

 

2. Η Θεωρία των Πάντων

the theory of everything

Βιογραφικό  ρομαντικό δράμα, 125′ , Μ.Βρετανία 2014

Πρωτότυπος Τίτλος: The Theory of Everything

Γλώσσα: Αγγλικά

Του Τζέιμς Μαρς

Με τους   Έντι Ρέντμεϊν, Φελίσιτι Τζόουνς, Έμιλι Γουάτσον

ΠΛΟΚΗ

Τα βήματα του Στίβεν Χόκινγκ από το 1963, τότε που σπουδάζει στο Κέιμπριτζ, όπου γνωρίζει  και ερωτεύεται τη συμφοιτήτρια και μετέπειτα σύζυγό του Τζέιν Γουάιντ, μέχρι τη συνεχιζόμενη, από τα 21 του χρόνια έως και σήμερα μάχη του, μετά τη διάγνωσή του με τη Νόσο του Κινητικού Νευρώνα που τον καθήλωσε σε αναπηρικό καροτσάκι, επιτρέποντάς του την επικοινωνία μόνο μέσω συσκευής ομιλίας. Παράλληλα παρακολουθούμε τις καινοτόμες και αιχμηρές απόψεις του Χόκινγκ για τη Φυσική και κυρίως την πρωτοποριακή έρευνά του που προκάλεσε το θαυμασμό των καθηγητών του και τελικά οδήγησε στην ρηξικέλευθη θεωρία του για το σύμπαν. Παράλληλα βλέπουμε και τη γεμάτη αγάπη, περίπλοκη σχέση του με τη γυναίκα που τον στήριξε σε όλα τα πρώτα δύσκολα χρόνια προκειμένου εκείνος να συνεχίσει να ψάχνει την μια και μοναδική αιτιολογική εξίσωση για το Σύμπαν και το Χρόνο.

ΚΡΙΤΙΚΗ

Η ταινία-αφιέρωμα στον σπουδαίο Βρετανό αστροφυσικό  Στίβεν Χόκινγκ στηρίζεται λιγότερο στις ακαδημαϊκές του επιτυχίες δίνοντας  έμφαση στην οικογενειακή του ζωή, στα 30 και πλέον χρόνια έγγαμου βίου με τη σύζυγο του Τζέιν και τα δύο τους παιδιά, εν μέσω της σταδιακής επιδείνωσης της σωματικής του υγείας, χτυπημένος από τη«Νόσος Λου Γκέρινγκ».

Το έργο καθ’ όλη του τη διάρκεια είναι συναισθηματικά φορτισμένο, εστιάζει στην  εικόνα του διάσημου αυτού προσώπου που μέρα με τη μέρα εξασθενεί, δυσκολευόμενος να διαχειριστή τις οικογενειακές του ευθύνες, σε μια περίπλοκη σχέση που βλέπουμε να αναπτύσσεται με τη σύντροφο του, πριν ο γάμος τους καταρρεύσει.

Το έργο πάσχει από ηθικοπλαστικά κλισέ, και ένα επιτηδευμένο  μελό σε μια εσκεμμένη προσπάθεια του σκηνοθέτη Τζέιμς Μαρς να αγγίξει τη καρδιά του κοινού, με τις υπέρμετρα δακρύβρεχτες σκηνές, όπως η στιγμή που ο Χόκινγκς  σέρνεται στις σκάλες της οικείας του, για να δει τα παιδιά του.

Ο  Έντι Ρέντμεϊν κάνει μια θαυμάσια δουλειά, μεταμορφώνεται και πείθει  για το ρόλο του, σε ένα φιλμ που θα χρειαστείτε μαντηλάκια. 5 οσκαρικές υποψηφιότητες μεταξύ αυτών καλύτερης ταινίας και πρώτου ανδρικού ρόλου.

Ιάκωβος Γωγάκης

 

 

3. Ο Άνθρωπος Από τη Μασσαλία 

la french

Αστυνομική ταινία δράσης, 135′, Γαλλία 2014

Πρωτότυπος Τίτλος: La French/ The Connection

Γλώσσα: Γαλλικά

Του Σεντρίκ Χιμένεζ

Με τους  Ζαν Ντιζαρντέν, Ζιλ Λελούς, Σελίν Σαλέτ, Μελανί Ντουτέι

ΠΛΟΚΗ

Η δράση τοποθετείται πίσω στις δεκαετίες του ‘70 και του ‘80, όπου η ανεξέλεγκτη εξάπλωση ναρκωτικών ουσιών μέσω της Μασσαλίας, κατέτασσαν την πόλη του Γαλλικού Νότου σε παγκόσμια πρωτεύουσα διακίνησης ναρκωτικών αλλά και βασικό προμηθευτή ηρωίνης προς τις ΗΠΑ.

Ο Πιερ Μισέλ, έναν δικαστικό o οποίος εξαπολύει ένα μανιώδες εξαετές ανθρωποκυνηγητό προκειμένου να καταφέρει να ξεσκεπάσει τη δράση του «French Connection», μιας καλά καλυμμένης κλίκας διακίνησης ναρκωτικών. Απέναντί του θα συναντήσει τον Τόνι Ζάμπα, έναν ισχυρό βαρόνο ναρκωτικών.

 

4. Για Πάντα 

GIA PANTA MANTA

Κοινωνική, 87′, Ελλάδα 2014

Πρωτότυπος Τίτλος: Για Πάντα

Γλώσσα: Ελληνικά

Της  Μαργαρίτας Μαντά

Με τους Άννα Μάσχα, Κώστας Φιλίππογλου

ΠΛΟΚΗ

Δύο άνθρωποι μόνοι τους, μέσα σε μία πόλη έρημη. Ο Κώστας και η Άννα, στην Αθήνα.
Ο Κώστας είναι οδηγός στον Hλεκτρικό Σιδηρόδρομο που διασχίζει κάθε μέρα την πόλη από τη μία της άκρη στην άλλη και κυλάει πάνω στα ίχνη των αρχαίων της ποταμιών που σκεπάστηκαν για να γίνουν δρόμοι.Η Άννα είναι πωλήτρια ακτοπλοϊκών εισιτηρίων στον Πειραιά, στο λιμάνι της πόλης, εκεί όπου κάποτε τα ποτάμια της χύνονταν στη θάλασσα.Ο Κώστας ξέρει την Άννα. Την βλέπει από το τζάμι της καμπίνας του κάθε πρωί που την παίρνει με το τραίνο του από το Θησείο για να την πάει στον Πειραιά, κάθε απόγευμα που την παίρνει από τον Πειραιά για να την πάει πίσω στο Θησείο.
Η Άννα δεν ξέρει τον Κώστα. Από το τζάμι του βαγονιού της βλέπει κάθε μέρα την ίδια διαδρομή στην ερημιά της πόλης χωρίς να ξέρει ποιος οδηγεί το τραίνο.Ο Κώστας και η Άννα κάνουν κάθε μέρα το ίδιο πράγμα, με τον ίδιο τρόπο και στον ίδιο ρυθμό. Πάνε στη δουλειά τους, τελειώνουν τη δουλειά τους, επιστρέφουν στο σπίτι τους, τρωνε βραδινό μπροστά σε μια ανοιχτή τηλεόραση.Την ημέρα που ένα τυχαίο γεγονός ανατρέπει τη ζωή του, ο Κώστας αποφασίζει να βγει απ’ τη μοναξιά του και να προσεγγίσει την Άννα.Αρχικά διστακτικά και μετά επίμονα, ο Κώστας θα διεκδικήσει το δικαίωμά του στη ζωή και τον έρωτα.Αρχικά επιφυλακτικά και στη συνέχεια αποφασιστικά, η Άννα θα αφήσει τη μοναξιά της και θα ενδώσει στην ανάγκη της για αγάπη παντοτινή.Οι δύο αυτοί άνθρωποι θα συναντηθούν στην έρημη Αθήνα, στην αυγή μιας καινούργιας, φωτεινής μέρας.

 Κυκλοφορούν επίσης τα αμερικάνικα μπλογκμπάστερς Ο Κύριος Μορντεκάι“Η Γυναίκα Με Τα Μαύρα 2: Άγγελος Θανάτου “

Επικοινωνία
Γενικό e-mail επικοινωνίας screeneyefilm@gmail.com Για αποστολή δελτίων τύπου κινηματογραφικών εκδηλώσεων cine-events@screeneye.net
Εγγραφείτε στο Newsletter μας
Εγγραφείτε τώρα στο newsletter μας για να μαθένετε πρώτοι τα τελευταία νέα μας!

Back to Top