10
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
2024
screeneye.gr
No Comments 54 Views

Πρεμιέρες… από 26 Μαρτίου

movies in cinemas

 

1.Μακριά από τους Ανθρώπους

loin des hommes

Δράμα, 101′, Γαλλία 2014

Πρωτότυπος Τίτλος: Loin des Hommes/Far from Men

Γλώσσα: Γαλλικά/Αραβικά

Του Νταβίντ Ελχόφεν

Με τους  Βίγκο Μόρτενσεν, Ρεντά Κατέμπ

ΠΛΟΚΗ

Βρισκόμαστε το 1954 στην Αλγερία στην καρδιά του χειμώνα σε ένα απομονωμένο χωριό, ενώ ξεκινά ο αντι-αποικιακός αγώνας ενάντια στους Γάλλους. Καθώς οι αντάρτες περικυκλώνουν την περιοχή η σύγκρουση ανάμεσα στο παλιό και στο καινούριο είναι αναπόφευκτη. Ο Νταρού (Βίγκο Μόρτενσεν), ο δάσκαλος του χωριού πρέπει να συνοδεύσει τον Μοχάμεντ (Ρεντά Κατέμπ), έναν ντόπιο που κατηγορείται για φόνο, μέχρι την πόλη όπου πρόκειται να δικαστεί. Δύο άνθρωποι εντελώς διαφορετικοί μεταξύ τους είναι αναγκασμένοι να διασχίσουν τις απέραντες πεδιάδες της ενδοχώρας.

Αναλυτική Κριτική+Τρέιλερ

 

 

2.Το Πέρασμα

to perasmasmallposter

Δράμα, 107′, Βουλγαρία/ Γερμανία/Κροατία 2014

Πρωτότυπος Τίτλος: Sadilishteto/The Judgement

Γλώσσα:  Βουλγάρικα

Του Στέφαν Κομαντάρεφ

Με τους Άσεν Μπλατέτσκι, Μίκι Μανόλοβιτς, Οβάνες Τοροσιάν, Ίνα Νικόλοβα, Παρασκεβά Τζουκέλοβα, Βάσιλ Βασίλεφ-Τζουέκα, Μέτο Γιοβανόφσκι, Χρίστο Μουταφτσίεφ

ΠΛΟΚΗ

Πρόκειται για μια ιστορία που ξεχειλίζει από συναισθήματα για έναν άντρα που αναγκάστηκε να σκοτώσει ένα νεαρό ζευγάρι από την Ανατολική Γερμανία, στη διάρκεια της στρατιωτικής του θητείας, όταν αυτό προσπαθούσε να το «σκάσει» για τη Δύση περνώντας τα Βουλγαρο-Τουρκικά σύνορα, στην κομουνιστική περίοδο.Δυο δεκαετίες αργότερα, ο άντρας διακινεί λαθραία μετανάστες από την Τουρκία στη Βουλγαρία.

Αναλυτική Κριτική+Τρέιλερ

 

3. Χίλιες Φορές Καληνύχτα

athousandtimesgoodnightsmall

Δράμα, 117′, Νορβηγία/Ιρλανδία/Σουηδία  2013

Πρωτότυπος Τίτλος:  A Thousand Times Good Night/ Tusen Ganger God Natt

Γλώσσα: Νορβηγικά/Αγγλικά

Του Έρικ Πόπε

Με τους  Ζιλιέτ Μπινός, Νικολάι Κόστερ-Βαλντάου, Μαρία Ντόιλ Κένεντι

ΠΛΟΚΗ

Η Ζιλιέτ Μπινός πρωταγωνιστεί μαζί με τον Νικολάι Κόστερ Βαλντάου στη νέα ταινία του Έρικ Ποπ. Στην ταινία υποδύεται μια φωτογράφο σκηνών πολέμου, τη Ρεμπέκα, που προσπαθεί να ισορροπήσει την καριέρα και την οικογενειακή της ζωή.
Σε μια αποστολή, ενώ φωτογραφίζει μια γυναίκα υπεύθυνη για βομβιστική επίθεση στην Καμπούλ, τραυματίζεται επικίνδυνα. Επιστρέφοντας πίσω στην οικογένειά της, άλλη μια βόμβα εκρήγνυται. Ο άντρας και οι κόρες της δεν μπορούν πλέον να αντέξουν το φόβο του θανάτου όσο αυτή δουλεύει και της λένε πως πρέπει να διαλέξει μεταξύ της δουλειάς και της οικογένειάς της. Η Ρεμπέκα ορκίζεται στον άντρα της ότι δεν θα ταξιδέψει ποτέ πια σε εμπόλεμη ζώνη. Παρ’ολ’αυτά δυσκολεύεται να ζήσει μια φυσιολογική οικογενειακή ζωή και κάποια στιγμή της προσφέρεται μια δουλειά να φωτογραφίσει καταυλισμό προσφύγων στη Κένυα.

Αναλυτική Κριτική+Τρέιλερ

 

4. Η Απαγωγή του Κου Heineken

kidnappingmrheinekenheader

Δράση/Έγκλημα/Δράμα, 95′, Ολλανδία, Μ. Βρετανία, Βέλγιο 2015

Πρωτότυπος Τίτλος: Kidnapping Mr. Heineken

Γλώσσα: Αγγλικά

Του Ντάνιελ Άλφρεντσον

Με τους Άντονι Χόπκινς, Τζιμ Στέρτζες, Σαμ Γουόρθινγτον, Ράιαν Κουάντεν, Τόμας Κόκερελ, Μαρκ Βαν Γιούεν

ΠΛΟΚΗ

Το 1983 μια ομάδα παιδικών φίλων πραγματοποίησαν το έγκλημα του αιώνα: απήγαγαν έναν από τους πλουσιότερους ανθρώπους του κόσμου, κληρονόμο της αυτοκρατορίας της μπύρας, Heineken

ΚΡΙΤΙΚΗ

Κλασική ταινία ομηρίας. λύτρων και ενδοφατριακών προστριβών, στηριζόμενη σε πραγματικά γεγονότα, στην απαγωγή 21 ημερών, το 1983, ενός μέλους μιας φημισμένης οικογένειας από το Άμστερνταμ, του Φρέντυ Χάινεκεν, ιδιοκτήτη της γνωστής ομώνυμης ζυθοποιίας. Το θέμα είναι κινηματογραφικά κορεσμένο αρκεί να θυμηθούμε -από τις δεκάδες ιστορίες- το “Φάργκο” των Κοέν ή την “Απαγωγή” του Ρον Χάουαρντ.
Ο σκηνοθέτης Ντάνιελ Άλφρεντσον αφιερώνει ελάχιστο χρόνο στις αστυνομικές έρευνες, επενδύοντας σωστά στη δομή αυτής της ομάδας, από τον δυναμικό, ευφυή και συναισθηματικά ευάλωτο της ηγέτη Κορ Βαν Χάουντ, μέχρι τελικά τα αλληλοσυγκρουόμενα κίνητρα καθενός ξεχωριστά, όπως ακριβώς συμβαίνει σχεδόν σε όλες τις πανομοιότυπες υποθέσεις, που έχουν δει το φως της δημοσιότητας . Το έργο αρχίζει να ρολάρει και να βρίσκει το βηματισμό του μετά την απαγωγή, μέχρι τότε ο φρενήρης ρυθμός δεν λειτουργεί βοηθητικά για τη κατανόηση και το κτίσιμο των χαρακτήρων, δεν εξηγείται επαρκώς η απόφαση τους να απαγάγουν τον Χάινεκεν, ούτε πείθουν κάποια από τα κίνητρα τους. Είχαμε πολλά χρόνια να δούμε τον Άντονι Χόπκινς να αιχμαλωτίζει τόσο έντονα τα βλέμματα με το παίξιμο του, με τη νηφάλια, ισορροπημένη και πνευματώδη στάση του, έναντι των εκβιαστών και απαγωγέων του, σπέρνοντας και ανατροφοδοτώντας ζιζάνια και αμφιβολίες, στους πέντε ερασιτέχνες συμμορίτες. Μπορούμε να αντιληφθούμε τους εμπορικούς λόγους για τους οποίους επιλέχθηκε η Αγγλική γλώσσα, δεν μας ενοχλεί το γεγονός αυτό, όταν όμως μιλάμε για αληθινές ιστορίες, με τη περιρρέουσα ατμόσφαιρα να είναι κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσιν των πραγματικών γεγονότων, σίγουρα η συγκεκριμένη επιλογή δεν συμβαδίζει με το υπόλοιπο κομμάτι. Ιάκωβος Γωγάκης

 

5. Εξωτικό Ξενοδοχείο Μάριγκολντ 2

The-Second-Best-Exotic-Marigold-Hotel-Poster

Κοινωνική κωμωδία, 122′, Μ. Βρετανία/Η.Π.Α 2015

Πρωτότυπος Τίτλος: The Second Best Exotic Marigold Hotel

Γλώσσα: Αγγλικά

Του Τζον Μάντεν

Με τους  Τζούντι Ντεντς, Μάγκι Σμιθ, Ρίτσαρντ Γκιρ, Μπιλ Νάι, Ντεβ Πάτελ, Τίνα Ντεσάι, Τάμσιν Γκρέιγκ

ΠΛΟΚΗ

Τώρα που το Εξωτικό Ξενοδοχείο Μάριγκολντ έχει γεμίσει από τους μόνιμους ενοίκους του, οι μάνατζερ της επιχείρησης, Μίριελ (Μάγκι Σμιθ) και Σόνι (Ντεβ Πατέλ) ονειρεύονται να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους και ανακαλύπτουν το ιδανικό μέρος για το Εξωτικό Ξενοδοχείο Μάριγκολντ ΙΙ.
Καθώς οι εργασίες ξεκινούν, η Έβελιν (Τζούντι Ντεντς) και ο Ντάγκλας (Μπιλ Νάι) συνεχίζουν να περνούν πολύ χρόνο μαζί, χωρίς ούτε οι ίδιοι να ξέρουν πού μπορεί να οδηγήσουν τα συχνά ραντεβού τους. Εν τω μεταξύ, ο Νόρμαν (Ρόνταλντ Πίκαπ) και η Κάρολ (Νταϊάνα Χαρντκάστλ) δοκιμάζουν την αποκλειστική σχέση, η Μάτζ (Σίλια Ίμρι) προσπαθεί να αποφασίσει ανάμεσα σε δύο μνηστήρες, και ο νεοαφιχθείς Γκάι (Ρίτσαρντ Γκιρ) βρίσκει τη μούσα του για το νέο του μυθιστόρημα στο πρόσωπο της μητέρας του Σόνι, κα. Καπούρ (Λιλέτ Ντουμπέι).
Όσο πλησιάζει ο γάμος του με τη Σουνάινα, ο Σόνι συνειδητοποιεί ότι τα πλάνα για το δεύτερο ξενοδοχείο διεκδικούν περισσότερο χρόνο απ’ όσο περίμενε. Καθώς η μεγάλη μέρα πλησιάζει, η οικογένεια και οι καλεσμένοι παρασύρονται από την ακαταμάχητη μέθη ενός ντόπιου γάμου.

Κυκλοφορούν επίσης τα μπλογκμπάστερς ” Chappie”   και ” The Gunman: Σε θέση βολής

 

Επικοινωνία
Γενικό e-mail επικοινωνίας screeneyefilm@gmail.com Για αποστολή δελτίων τύπου κινηματογραφικών εκδηλώσεων cine-events@screeneye.net
Εγγραφείτε στο Newsletter μας
Εγγραφείτε τώρα στο newsletter μας για να μαθένετε πρώτοι τα τελευταία νέα μας!

Back to Top