24
ΙΟΥΛΙΟΥ
2019
screeneye.gr
No Comments 12 Views

Το ποτό του διαβόλου( The Devil’s Liquor) Κριτική απο Φ. Θεσσαλονίκης

Devil_s_Liquor

Devil_s_Liquor

Δράμα, 103′, Χιλή 2012

του  Ιγνάσιο Ροδρίγες

Ανταπόκριση-Κριτική

Ελένη Ανδρεάδου          

                                                       

Πρόκειται για δημιουργία μιας ομάδας τελειοφοίτων της σχολής κινηματογράφου της Χιλής, κι αυτό ίσως αποτελεί και το βασικό ελαφρυντικό για τις όποιες ατέλειες της ταινίας.

Μια χαμηλού προϋπολογισμού ταινία, που δεν κρύβει την απλότητά της από το πρώτο μέχρι και το τελευταίο της λεπτό, καθώς βασική της επιδίωξη δεν είναι ο γρήγορος εντυπωσιασμός αλλά το σταδιακό κάλεσμα του θεατή και η τελική του ενσωμάτωση στο ρυθμό και την ατμόσφαιρά της. Μια δημιουργία με αρκετές όμορφες αλλά και κινηματογραφικά “αμήχανες” στιγμές που προκύπτουν κατεξοχήν από την αδυναμία πληρότητας άλλοτε των σημαντικών κενών στη σκηνική δράση και άλλοτε από τις αδικαιολόγητα  μεγάλες παύσεις ανάμεσα στους διαλόγους.

Η θεματική της συναγωνίζεται σε απλότητα τις κινηματογραφικές της εικόνες, μέσα από τις οποίες διακρίνει κανείς την ενδοοικογενειακή μοναξιά  και την αποσύνδεση των ανθρώπων από την όποια επικοινωνιακή τους αναφορά, που έχει αντικατασταθεί από λίγα δολάρια.

Το ποτό του διαβόλου και ο τρόπος δημιουργίας του, προερχόμενο από την πολεμική ιστορία της Χιλής, γίνεται για τον ηλικιωμένο Ελάδιο και τον εγγονό του ένα ταξίδι προσέγγισης και γνωριμίας με αφορμή μία οικογενειακή μάζωξη. Ένα ταξίδι που οικοδομείται σταδιακά, περνώντας μέσα από τα εσφαλμένα ατοπήματα των πρότερων επιλογών της προηγούμενης γενιάς, που όμως επιδέχονται, έστω κάποια προσπάθεια γεφύρωσης στα μάτια της νέας γενιάς η οποία διαπιστώνει πως δε θέλει να επαναλάβει τα ίδια λάθη.

Μια δημιουργία που πορεύεται αργά, “φορτωμένη” δυστυχώς με πλήθος εικόνων και πληροφοριών που δεν έχουν να προσφέρουν πολλά στις εξελίξεις, επιφέροντας πιο γρήγορα από το αναμενόμενο ένα αίσθημα κορεσμού, με την κορύφωση της δράσης να στριμώχνεται σχεδόν καταπιεστικά προς το τέλος, αφήνοντας ερωτηματικά και την ευκαιρία να υλοποιηθεί η ιδέα των δημιουργών μάλλον μετέωρη.

 

About the author:
Has 24 Articles

Με εξειδίκευση στον κινηματογράφο από το μεταπτυχιακό τμήμα Πολιτιστικής Διαχείρησης του Παντείου Πανεπιστημίου , η Ελένη βρέθηκε στο χώρο της κριτικής το 2004 ως η βασική συνεργάτιδα ηλεκτρονικού Cine-περιοδικού. Παράλληλα με την ιδιότητα της αυτή, αρθρογραφούσε σε έντυπα πολιτιστικά ποικίλης ύλης. Γνωρίζει όσο λίγοι το ασιατικό σινεμά και ιδιαίτερα την κορεάτικη κουλτούρα. Είναι σύμβουλος τηλεοπτικού σταθμού της Θεσσαλονίκης για την έλευση - προώθηση και προβολή κορεατικών τηλεοπτικών σειρών για πρώτη φορά στην ελληνική τηλεόραση.Διαθέτει επίσης το δικό της blog http://asianmoviesanddrama.bravesites.com/

RELATED ARTICLES

Επικοινωνία
Γενικό e-mail επικοινωνίας screeneyefilm@gmail.com Για αποστολή δελτίων τύπου κινηματογραφικών εκδηλώσεων cine-events@screeneye.net
Εγγραφείτε στο Newsletter μας
Εγγραφείτε τώρα στο newsletter μας για να μαθένετε πρώτοι τα τελευταία νέα μας!

Back to Top