Εν όψει εκλογών: Το παιχνίδι του πολιτικού μάρκετινγκ, στο τρέιλερ του “Our brand is crisis”. Συνεργασία Γκόρντον Γκρίν-Τζορτζ Κλούνεϊ
Έτοιμη να προβληθεί στο Φεστιβάλ του Τορόντο είναι η πολιτική ταινία που ετοιμάζει ο Ντέιβιντ Γκόρντον Γκρίν(Joe, Γελαστός Πρίγκιπας),μαζί με τη βοήθεια στην παραγωγή του Τζορτζ Κλούνεϊ, με τίτλο “Our brand is crisis”. Το τρέιλερ προδικάζει για μια από τις πιο φωτεινές στιγμές της διοργάνωσης. Η ταινία είναι βασισμένη στο ομώνυμο ντοκιμαντέρ της Rachel Boynton το οποίο εξέταζε τις τακτικές πολιτικού κι επικοινωνιακού μάρκετινγκ, που χρησιμοποιούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες κατά τη διάρκεια των πολιτικών περιοδιών πριν από εκλογές.
Στην ταινία θα δούμε να εφαρμόζονται αυτές οι τακτικές στη Λατινική Αμερική για την εκλογή του Βολιβιανού προέδρου. Οι πρώην σύμβουλοι του προέδρου Κλίντον, James Carville και Stan Greenberg, θα προσπαθήσουν να βοηθήσουν τον πρόεδρο της Βολιβίας να επανεκλεγεί . Ο πρόεδρος είναι υποψήφιος για δεύτερη φορά μέσα σε δεκαπέντε χρόνια και πρόκειται για έναν ψυχρό άνθρωπο, που δεν έχει καμιά επαφή με τον απλό κόσμο, έχει μια ιδιαίτερη αντιπάθεια για την εργατική τάξη και επιπλέον πάσχει και από άνοια.
Τον πρόεδρο της Βολιβίας θα υποδυθεί ο Πορτογάλος ηθοποιός Γιοακίμ Ντε Αλμέιντα(Desperando, Σε εχθρικό έδαφος) ο οποίος έρχεται να συμπληρώσει το δυνατό καστ της ταινίας. Στην ταινία πρωταγωνιστούν οι Σαντρα Μπούλοκ, Μπίλι Μπομπ Θόρντον, Σκοτ ΜακΝάρι, Αν Ντάουντ και Άντονι Μακί.