11
ΙΟΥΝΙΟΥ
2020
screeneye.gr
No Comments 81 Views

Transformers 4: Εποχή Αφανισμού(Transformers: Age of Extinction)

transformersPOSTER2520NUMBERFACE

transformersPOSTER1

Του Μάικλ Μπέι

Με τους Μαρκ Γουόλμπεργκ, Νίκολα Πελτζ, Στάνλεϊ Τούτσι, Τζακ Ρέινορ

Περιπέτεια φαντασίας, 164΄, ΗΠΑ 2014

Ότομποτς εναντίον Ντισέπτικονς, μέρος 4ο. Η ατελείωτη διαμάχη των δύο εξωγήινων ρομποτικών φυλών συνεχίζεται αμείωτη στο ανυπεράσπιστο πεδίο της Γης και ένας νέος ανθρώπινος χαρακτήρας εισέρχεται στο σκηνικό (μαζί όμως εμφανίζεται και ένας νέος εχθρός, οι μοχθηροί Ντίνομποτς). Πρόκειται για τον τεξανό εφευρέτη και ταλαίπωρο γονιό Κέιντ Γίγκερ(ο Μαρκ Γουόλμπεργκ θα επιχειρήσει να ξορκίσει το φάντασμα του μέχρι πρότινος πρωταγωνιστή Σάια ΛαΜπεφ) ο οποίος εκτός από τα οικονομικά προβλήματα του, έχει και την προσοχή του μόνιμα εστιασμένη στην 19χρονη ατίθαση κόρη του Τέσα (η ξανθιά νεοϋορκέζα Νίκολα Πελτζ θα επιχειρήσει να ξορκίσει το… σέξι φάντασμα της Μέγκαν Φοξ!) που κάνει τα δικά της!

transformersPHOTO1

Ο Κέιντ θα ανακαλύψει τυχαία ένα εγκαταλειμμένο φορτηγό αγνοώντας ότι στην πραγματικότητα πρόκειται για το τραυματισμένο μεταλλικό σκαρί του Optimus Prime, του χτυπημένου ηγέτη των καλών Autobots, υπερασπιστών της ειρήνης του σύμπαντος. Όταν μάθει την αλήθεια θα πολεμήσει στο πλευρό του Optimus για τον υπέρ πάντων αγώνα της επιβίωσης της ανθρωπότητας, που απειλείται από την εισβολή των σατανικών Ντίνομποτς.

 transformersPHOTO2

Τέταρτο σινε-επεισόδιο του μηχανοκίνητου franchise που βασίζεται στα παιχνίδια της εταιρείας Hasbro, η «Εποχή του αφανισμού», έρχεται να ανανεώσει εμφατικά το φιλμ που πρωτογνωρίσαμε στα 2007 με τις βαριές υπογραφές των Μάικλ Μπέι (σκηνοθέτης- παραγωγός) και Στίβεν Σπίλμπεργκ (executive παραγωγός). Ύστερα από την τρίτη ταινία της σειράς, το 2011 και την ανακοίνωση της αποχώρησης του πρωταγωνιστή Σάια ΛαΜπεφ από το καστ, πολλοί θεώρησαν ότι μπήκαν οι τίτλοι τέλους στα «Transformers». Ο Μάικλ Μπέι όμως, όπως έχει αποδείξει και στην περίπτωση του άγριου τσακωμού με την Μέγκαν Φοξ (συμπρωταγωνίστρια στα 2 πρώτα φιλμ), επιδιώκει να έχει πάντα αυτός την τελευταία λέξη. Η αντικατάσταση του ΛαΜπεφ με τον Μαρκ Γουόλμπεργκ έχει πολλές πιθανότητες να ξεπεραστεί… αναίμακτα ο πρώην σταρ της σειράς αλλά δεν βλέπουμε να γίνεται το ίδιο και με την 19χρονη Πελτζ καθώς η σεξοβόμβα Μέγκαν Φοξ είναι μια κατηγορία από μόνη της.

transformersPHOTO3

Έξυπνος γαρ ο καλιφορνέζος Μπέι, στήριξε με σθένος τα καλά του χαρτιά (πρωταγωνιστής, εφέ, στόρι) και ενορχήστρωσε μια οπτική κινηματογραφική συναυλία που μοιάζει με video clip επικών διαστάσεων μεγάλης διάρκειας – μάλλον μεγαλύτερης από όσο θα έπρεπε- και απευθύνεται κυρίως σε κείνους που έκαναν εμπορικά χιτ τα προηγούμενα φιλμ. Όλα λειτουργούν ρολόι σε τούτο το τέταρτο μέρος: οι μετατροπές των μηχανοκίνητων ρομπότ σε αγωνιστικά αυτοκίνητα, εκθαμβωτικές νταλίκες, φλεγόμενους δράκους και ταχύτατα ελικόπτερα, αποτελούν εγγύηση για ένα special – αν και overdose τις περισσότερες φορές- θέαμα, κατά το οποίο δεν μένει τίποτα όρθιο. Αυτή τη φορά δεν είναι μόνο οι αμερικανικές πόλεις που πληρώνουν φόρο… τσιμεντοποίησης στη μανία των εξωγήινων ρομπότ.Το δύσμοιρο Χονγκ Κονγκ για σχεδόν μισή ώρα κοπανιέται από παντού και οι επιβλητικοί ουρανοξύστες του πέφτουν σαν τραπουλόχαρτα από τη μανία των εξωγήινων.

transformersPHOTO4

Εν μέσω τόσης εφετζίδικης, μηχανοκίνητης καταιγίδας ο σκηνοθέτης (όπως και στα 3 προηγούμενα φιλμ) Μάικλ Μπέι προσπαθεί να αρθρώσει κάποιες ανθρώπινες κουβέντες. Ο κώδικας τιμής και αυτοθυσίας των Ότομποτς είναι βγαλμένος από τα βάθη της Άγριας Δύσης. Οι επιστήμονες έχουν συνείδηση (αυτήν επικαλείται ο Γουόλμπεργκ πετυχαίνοντας την… μεταμόρφωση του κακού Στάνλεϊ Τούτσι). Οι κόρες, ειδικά οι όμορφες και σέξι, είναι βραχνάς για κάθε μπαμπά. Το χιούμορ σώζει ζωές. Η οικογένεια και η πατρίδα είναι πάνω από όλα…Ok, νισάφι πιά. Όλα αυτά ακούγονται και κυρίως είναι αυθαίρετα, απλοϊκά, ανερμάτιστα και ανεγκέφαλα. Όμως έτσι δεν μοιάζουν κάπως και οι περισσότερες ταινίες του Μπέι; Οπτικά μεγαλειώδεις, νοητικά ανεπαρκείς (τουλάχιστον…);

” Transformers 4: Εποχή Αφανισμού” από 26/6 στους κινηματογράφους σε διανομή UIP

About the author:
Has 57 Articles

Γεννήθηκε στη Νίκαια και μεγάλωσε στον Πειραιά. Το μικρόβιο του σινεμά το κόλλησε στο ΣΙΝΕΑΚ τη μόνη πλέον αίθουσα της πόλης- κάποτε είχε 10. Βρίσκει το αμερικανικό σινεμά ασυναγώνιστο τεχνικά, το ευρωπαϊκό συγκινητικά ουμανιστικό και το ασιατικό από άλλο πλανήτη- δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό. Αγαπάει την Ανδαλουσία και το Παρίσι, ενώ θα μπορούσε να ζει μόνιμα σε ένα αεροδρόμιο όπως ο Τομ Χανκς στο «Terminal». Η λαχτάρα του για σινεμά είναι ακόρεστη. Όπως είπε κι ο αγαπημένος του Αντονιόνι «κάνουμε ταινίες για να γίνουμε πιο υπέροχοι». Εκείνος αρκείται στο να «βλέπουμε όσο το δυνατόν περισσότερες ταινίες: αν έτσι γίνουμε πιο υπέροχοι, ακόμη καλύτερα». Από το 1995 εργάζεται ανελλιπώς ως κριτικός κινηματογράφου.

RELATED ARTICLES

Επικοινωνία
Γενικό e-mail επικοινωνίας screeneyefilm@gmail.com Για αποστολή δελτίων τύπου κινηματογραφικών εκδηλώσεων cine-events@screeneye.net
Εγγραφείτε στο Newsletter μας
Εγγραφείτε τώρα στο newsletter μας για να μαθένετε πρώτοι τα τελευταία νέα μας!

Back to Top